VvE beheer

Wij vinden persoonlijk contact belangrijk daarom heeft de VvE één vaste accountmanager. Ook tijdens een ALV vinden wij het belangrijk om contact te houden. Een persoonlijke benadering is essentieel. Hierin willen wij ons onderscheiden.

Door ons software pakket kunnen wij de VvE efficiënt beheren. Daarnaast hebben leden 24/7 toegang tot het portaal MijnVvE voor inzicht in de eigen facturen, gemelde storingen, gepland onderhoud en diverse contracten en documenten van de VvE. Daarnaast kan een lid ook een storing melden. De storing wordt eventueel gelijk doorgezet naar de juiste contractpartij.

Klik hier voor een demo.

Naast het fysiek bij elkaar komen bieden wij ook digitaal vergaderen aan. De ervaring van de laatste tijd leert dat de opkomst groter is dan fysiek vergaderen. Vergaderen via videobellen behoort daarbij zeker tot de mogelijkheden.

De volgende diensten vallen onder het beheren van de VvE of vereniging:

  • Het onderhouden van de ledenadministratie;
  • Het organiseren van ledenvergaderingen;
  • Het notuleren van ledenvergaderingen;
  • Het innen van bijdragen, betalen van facturen en het maken van een sluitende boekhouding;
  • Het zorgdragen voor het uitvoeren van de (meerjaren) onderhoudsplanning.
  • Het begeleiden van aanbestedingstrajecten;
  • Het begeleiden van groot onderhoud;
  • Het opstellen en actueel houden van een Huishoudelijk Reglement;
  • 24/7 toegang tot het VvE portaal voor leden en bestuursleden
  • etc.

De kosten voor het all-in pakket (o.a organiseren van ledenvergaderingen, leden- en financiële administratie, innen van bijdragen en technisch beheer) is van een aantal factoren afhankelijk.

We komen graag met u in contact om de mogelijkheden die het beste bij uw VvE te bespreken.

Chat met ons via WhatsApp via de knop rechtsonder op deze pagina, maak een belafspraak of vul onderstaand formulier in.

Offerte aanvraag

Geselecteerde waarde: 10